Ni får se bilderna hemma...

Hej!
Dagen hitils så har det inte hänt så mycket. Jag har bara ätit frukost, kollat runt på mobilen och kollat på när pappa och farfar försker laga en sak på traktorn. Vill så gärna åka. Men den är väldigt gammal och vi åker kanske bara en gång per år, så då blir det alltid något problem när man vill åka. Men det går nästan alltid att lösa. Iaf hitils?... Eftersom det är ganska segt att ladda upp bilder här så får ni istället se de när jag är hemma någon dag. Men jag kan ladda upp en nu. Så ni får veta hur det ser ut här omkring. Vi hörs senare!

Kommentarer
Från: Felicia

Hoppas att traktorn börjar funka. Kram!<3

2012-08-06 @ 15:50:34
Blogg: http://sweetf.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Ni får se bilderna hemma...

Hej!
Dagen hitils så har det inte hänt så mycket. Jag har bara ätit frukost, kollat runt på mobilen och kollat på när pappa och farfar försker laga en sak på traktorn. Vill så gärna åka. Men den är väldigt gammal och vi åker kanske bara en gång per år, så då blir det alltid något problem när man vill åka. Men det går nästan alltid att lösa. Iaf hitils?... Eftersom det är ganska segt att ladda upp bilder här så får ni istället se de när jag är hemma någon dag. Men jag kan ladda upp en nu. Så ni får veta hur det ser ut här omkring. Vi hörs senare!

Kommentarer
Från: Felicia

Hoppas att traktorn börjar funka. Kram!<3

2012-08-06 @ 15:50:34
Blogg: http://sweetf.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback