MATTANTER i skolan

Idag i skolan så var jag och Elin mattanter från klockan 10 till 1. Vi fick lägga upp mat åt de mindre barnen, diska och sortera disk, torka bord osv... Det var väll ganska så mycket roligare än att vara på lektion. Jag hade då bara 2 lektioner ungefär. Skolan slutade klockan 10 i 3. Då åkte jag och min mamma och köpte mat, böcker och tidningar. När vi var klara åkte vi hem och åt. Jag har också suttit och läst lite i min nya bok i min myshörna. Det var skönt. Nu ska jag nog göra en lista på vad jag ska ha med mig till Florida. Kram!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

MATTANTER i skolan

Idag i skolan så var jag och Elin mattanter från klockan 10 till 1. Vi fick lägga upp mat åt de mindre barnen, diska och sortera disk, torka bord osv... Det var väll ganska så mycket roligare än att vara på lektion. Jag hade då bara 2 lektioner ungefär. Skolan slutade klockan 10 i 3. Då åkte jag och min mamma och köpte mat, böcker och tidningar. När vi var klara åkte vi hem och åt. Jag har också suttit och läst lite i min nya bok i min myshörna. Det var skönt. Nu ska jag nog göra en lista på vad jag ska ha med mig till Florida. Kram!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback