Förlåt + Kanske sjuk

Hej! Jag ville bara säga förlåt för att jag inte har bloggat idag.. Men jag har känt mig sjuk. Eller jag kanske är det. Jag har ont i halsen, yr i huvudet och när jag går och inte sitter still så dunkar det i mitt huvud, usch! När jag mår dåligt så mår jag bara mer illa av att blogga och sånt, så ja det här blir ett tråkigt inlägg. Jag tänkte iaf lägga mig snart tror jag eftersom det är skola imorgon och man mår ju bättre om man sover mer tror jag. Godnatt!

- Har ingen bild

 

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Förlåt + Kanske sjuk

Hej! Jag ville bara säga förlåt för att jag inte har bloggat idag.. Men jag har känt mig sjuk. Eller jag kanske är det. Jag har ont i halsen, yr i huvudet och när jag går och inte sitter still så dunkar det i mitt huvud, usch! När jag mår dåligt så mår jag bara mer illa av att blogga och sånt, så ja det här blir ett tråkigt inlägg. Jag tänkte iaf lägga mig snart tror jag eftersom det är skola imorgon och man mår ju bättre om man sover mer tror jag. Godnatt!

- Har ingen bild

 

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback