Jag börjar redan nu + Florida

Hej! När vi åker till Florida så kommer ju jag inte kunna blogga så mycket. Så jag tänkte börja fixa några tidsinställda inlägg som kommer upp under tiden när vi är borta. Jag sak försöka att göra ett inlägg som kommer upp varje dag. Fast det gäller att jag har fantasi för att komma på 24 olika inlägg. Hahah good luck Matilda! 
 
Under tiden vi är i Usa så kommer några i min släckt att bo i vårat hus. Det känns trygt och bra, så att inget händer. Iaf så uppdaterar jag er senare, puss!

Kommentarer
Från: Vilma

Hej! Jag tänkte ställa 10 frågor som du kanske kan svara på i ett tidsinställt inlägg när du är i florida. Då vet du iaf en sak du kan blogga om.

1. Vad har du för stil på ditt rum?
2. Vilken årstid gillar du mest?
3. Vad vill du bli när du blir stor?
4. Favorit film?
5. Favorit band/artist?
6. Favorit låt?
7. Hur länge har du bloggat?
8. Är du singel eller upptagen?
9. Dator eller mobil?
10. Chips eller Godis?

2012-11-27 @ 14:16:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Jag börjar redan nu + Florida

Hej! När vi åker till Florida så kommer ju jag inte kunna blogga så mycket. Så jag tänkte börja fixa några tidsinställda inlägg som kommer upp under tiden när vi är borta. Jag sak försöka att göra ett inlägg som kommer upp varje dag. Fast det gäller att jag har fantasi för att komma på 24 olika inlägg. Hahah good luck Matilda! 
 
Under tiden vi är i Usa så kommer några i min släckt att bo i vårat hus. Det känns trygt och bra, så att inget händer. Iaf så uppdaterar jag er senare, puss!

Kommentarer
Från: Vilma

Hej! Jag tänkte ställa 10 frågor som du kanske kan svara på i ett tidsinställt inlägg när du är i florida. Då vet du iaf en sak du kan blogga om.

1. Vad har du för stil på ditt rum?
2. Vilken årstid gillar du mest?
3. Vad vill du bli när du blir stor?
4. Favorit film?
5. Favorit band/artist?
6. Favorit låt?
7. Hur länge har du bloggat?
8. Är du singel eller upptagen?
9. Dator eller mobil?
10. Chips eller Godis?

2012-11-27 @ 14:16:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback