PÄRLOR PÅ HÖRLURAR

Jag har fixar pärlor på mina hörlurar idag. I somras satte jag på pärlor på min laddare. Det jobbiga är att man inte kan trä på pärlorna utan man måste klippa varje pärla, sen sätta på dom genom att dra ut den med naglarna. Det kanske inte låter så jobbigt, fast de är det. Jag har röda fingrar och det bränner jätte mycket. När jag fixade min laddare så gjorde det ont i ett dygn ungefär. Fast jag tycker att det är värt att få lida lite för att det blir ju så snyggt! Jag andvända mig av 3 färger, orange, blå och grön. Fast den orangea är en blandning mellan orange och rosa. JAG REKOMMENDERAR VERKLIGEN ATT NI SKA FIXA TILL ERA HÖRLURAR MED PÄRLOR!
- Mitt resultat


Kommentarer
Från: ANGELICA.BLOGG.SE

Det där är så snyggt :D

2012-11-02 @ 22:30:57
Blogg: http://angelica.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

PÄRLOR PÅ HÖRLURAR

Jag har fixar pärlor på mina hörlurar idag. I somras satte jag på pärlor på min laddare. Det jobbiga är att man inte kan trä på pärlorna utan man måste klippa varje pärla, sen sätta på dom genom att dra ut den med naglarna. Det kanske inte låter så jobbigt, fast de är det. Jag har röda fingrar och det bränner jätte mycket. När jag fixade min laddare så gjorde det ont i ett dygn ungefär. Fast jag tycker att det är värt att få lida lite för att det blir ju så snyggt! Jag andvända mig av 3 färger, orange, blå och grön. Fast den orangea är en blandning mellan orange och rosa. JAG REKOMMENDERAR VERKLIGEN ATT NI SKA FIXA TILL ERA HÖRLURAR MED PÄRLOR!
- Mitt resultat


Kommentarer
Från: ANGELICA.BLOGG.SE

Det där är så snyggt :D

2012-11-02 @ 22:30:57
Blogg: http://angelica.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback