Dag 2: "En gammal och en ny bild på dig"

"Gammal" (sommaren 2011)
"Ny" (sommaren 2012)
Själv tycker jag att jag har förändrats på både utseende och på hur jag är. På de här bilderna kanske inte "förändringen" syndes så mycket, men om man ser på andra bilder så ser man. Jag hade också jättejättejätte smala ben 2011. Jag tycker att jag har bättre ben nu. Fast jag skulle vilja ha dom lite tjockare eller vad man ska säga. Tycker ni att det är någon skilnad på mitt utseende på de här bilderna? Eller tycker ni att det är samma? Jag vet iaf att det är skillnad om man kollar på andra bilder somsagt.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Dag 2: "En gammal och en ny bild på dig"

"Gammal" (sommaren 2011)
"Ny" (sommaren 2012)
Själv tycker jag att jag har förändrats på både utseende och på hur jag är. På de här bilderna kanske inte "förändringen" syndes så mycket, men om man ser på andra bilder så ser man. Jag hade också jättejättejätte smala ben 2011. Jag tycker att jag har bättre ben nu. Fast jag skulle vilja ha dom lite tjockare eller vad man ska säga. Tycker ni att det är någon skilnad på mitt utseende på de här bilderna? Eller tycker ni att det är samma? Jag vet iaf att det är skillnad om man kollar på andra bilder somsagt.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback