Stackars Tilda:(♥

Hej!
Idag efter skolan så var jag med Tilda, Julia och Emelie. Vi åkte till någon ny byggd lekpark. Där så har de en sak som snurrar runt. Det finns olika saker man kan sitta på t.ex en sak där man håller bara i med armarna och hänger, en "fotölj" osv... Iaf så hängde Tilda i den som man bara håller med armarna och åkte runt. Då var det några killar i våran ålder som försökte dra ner henne för att de ville åka. Vi sa till flera gånger, men när den just var högs upp så drog de ner henne och hon landa fel med foten. Vi fick ringa hennes mamma. När hon kom dit så sa hon att vi behövde ringa en ambulans. De fick hålla på och fixa med henne. Sen så åkte de in till sjukhuset. Benet är antagligen brutet eller så har hon fått någon spricka. Jag hoppas iaf att det går bra Tilda!♥ Jag gråter för dig. Puss♥

Kommentarer
Från: ankiz

hörde det när hon kom dit, :) men hoppas det blir bättre! om du undrar vad killen hette så var det typ mehmet..

2012-09-07 @ 21:51:36
Blogg: http://www.brunettmanta.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Stackars Tilda:(♥

Hej!
Idag efter skolan så var jag med Tilda, Julia och Emelie. Vi åkte till någon ny byggd lekpark. Där så har de en sak som snurrar runt. Det finns olika saker man kan sitta på t.ex en sak där man håller bara i med armarna och hänger, en "fotölj" osv... Iaf så hängde Tilda i den som man bara håller med armarna och åkte runt. Då var det några killar i våran ålder som försökte dra ner henne för att de ville åka. Vi sa till flera gånger, men när den just var högs upp så drog de ner henne och hon landa fel med foten. Vi fick ringa hennes mamma. När hon kom dit så sa hon att vi behövde ringa en ambulans. De fick hålla på och fixa med henne. Sen så åkte de in till sjukhuset. Benet är antagligen brutet eller så har hon fått någon spricka. Jag hoppas iaf att det går bra Tilda!♥ Jag gråter för dig. Puss♥

Kommentarer
Från: ankiz

hörde det när hon kom dit, :) men hoppas det blir bättre! om du undrar vad killen hette så var det typ mehmet..

2012-09-07 @ 21:51:36
Blogg: http://www.brunettmanta.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback