Romme

Hej, nu sitter jag på väg hem ifrån Romme. Jag och min pappa har haft det jätte kul. Vi är framme om exakt en timma så det är inte så långt kvar. Jag tror att vi hann med att åka nästan alla backar plus några flera gånger. Götes brant var nog min favorit backe. Om ni inte har varit i Romme så tipsar jag om att ni ska åka dit, det tar bara 2 timmar och 30 minuter ifrån Stockholm. Vi tog ju en buss hit och hem och det gick jätte smidigt. Det var nog allt jag hade att berätta om dagen, om jag skriver mer så kommer jag säkert att börja må illa. Puss!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Romme

Hej, nu sitter jag på väg hem ifrån Romme. Jag och min pappa har haft det jätte kul. Vi är framme om exakt en timma så det är inte så långt kvar. Jag tror att vi hann med att åka nästan alla backar plus några flera gånger. Götes brant var nog min favorit backe. Om ni inte har varit i Romme så tipsar jag om att ni ska åka dit, det tar bara 2 timmar och 30 minuter ifrån Stockholm. Vi tog ju en buss hit och hem och det gick jätte smidigt. Det var nog allt jag hade att berätta om dagen, om jag skriver mer så kommer jag säkert att börja må illa. Puss!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback