Random

 
- SKULLE DU HELLRE :
1. Pierca naveln eller tungan ? – naveln
2. vara seriös än rolig ? – beror på när
3. dricka röd eller grön mjölk ? - grön
4. brinna upp eller drunkna ? - jag vet inte?...
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? Föräldrar?

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
 nope
2. sol eller måne ? – Sol
3. vinter eller höst ? – vinter om det är snö
4. vänster eller höger ? - Höger
5. soligt eller regn ? – Sol!
6. vaniljglass eller chokladglass ? – choklad om den inte är för mörk

- OM DIG :
1. Hur mkt är klockan just nu ? – 
20.13 (när jag gjorde inlägget i Sverige)
3. Vart vill du bo ? – Någonstans i Usa
4. Hur många barn vill du ha ?- 2 eller 3
5. Vill du gifta dig ? - ja, om jag hittar den rätta
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? – skär
7. Har du ätit sushi ? - nej
8. Lyssnar du på nu ? - inget
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - 3
10. Humör ? – typ glad

- HAR DU…. DE SENASTE 24 TIMMARNA (När jag gjorde inlägget) :
1. Kysst någon ? -
 nej
2. Sjungit ? - yesss !
3. Blivit kramad ? – ja
4. Känt dig fånig ? –  haha lite kanske
5. Saknat någon ? – nja..
6. Dansat galet ? – jaa
7. Klippt håret ? – ja
8. Gråtit ? - Nej

- GREJER :

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen ? – nej 
2. Har du en hund ? - nej
3. Sover du helst själv eller med någon ? - med någon
4. Tror du på spöken ? - vet inte, ibland kanske:$


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Random

 
- SKULLE DU HELLRE :
1. Pierca naveln eller tungan ? – naveln
2. vara seriös än rolig ? – beror på när
3. dricka röd eller grön mjölk ? - grön
4. brinna upp eller drunkna ? - jag vet inte?...
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? Föräldrar?

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
 nope
2. sol eller måne ? – Sol
3. vinter eller höst ? – vinter om det är snö
4. vänster eller höger ? - Höger
5. soligt eller regn ? – Sol!
6. vaniljglass eller chokladglass ? – choklad om den inte är för mörk

- OM DIG :
1. Hur mkt är klockan just nu ? – 
20.13 (när jag gjorde inlägget i Sverige)
3. Vart vill du bo ? – Någonstans i Usa
4. Hur många barn vill du ha ?- 2 eller 3
5. Vill du gifta dig ? - ja, om jag hittar den rätta
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? – skär
7. Har du ätit sushi ? - nej
8. Lyssnar du på nu ? - inget
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - 3
10. Humör ? – typ glad

- HAR DU…. DE SENASTE 24 TIMMARNA (När jag gjorde inlägget) :
1. Kysst någon ? -
 nej
2. Sjungit ? - yesss !
3. Blivit kramad ? – ja
4. Känt dig fånig ? –  haha lite kanske
5. Saknat någon ? – nja..
6. Dansat galet ? – jaa
7. Klippt håret ? – ja
8. Gråtit ? - Nej

- GREJER :

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen ? – nej 
2. Har du en hund ? - nej
3. Sover du helst själv eller med någon ? - med någon
4. Tror du på spöken ? - vet inte, ibland kanske:$


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback