Dag 2: Mina favorit väskor/mest använda

Första väskan är ifrån H&M och den använder jag nästan varje dag i skolan. Andra väskan är ifrån Michael Kors som jag köpte i Usa. Den passar bäst på sommaren så jag har bara använt den en gång med den kommer nog att användas flitigt i sommar. Den tredje väskan är också ifrån Michael Kors som jag också då köpte i Usa. Båda Michael Kors väskorna delar jag med mina syrror så var tredje vecka får jag ha den. Då har jag den såklart varje dag den veckan. Men de här tre väskorna är iallafall mina favorit väskor och jag tycker att de är hur snygga som helst. VILKEN ÄR ERAN FAVORIT? Det är jag jätte nyfiken över att få veta.

Kommentarer
Från: emelie

har en likadan väska sån som är högst upp altså den från HM. vilken färg är din inuti? har din nitar under själva väskan? taxam för svar..

2013-03-10 @ 16:03:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Dag 2: Mina favorit väskor/mest använda

Första väskan är ifrån H&M och den använder jag nästan varje dag i skolan. Andra väskan är ifrån Michael Kors som jag köpte i Usa. Den passar bäst på sommaren så jag har bara använt den en gång med den kommer nog att användas flitigt i sommar. Den tredje väskan är också ifrån Michael Kors som jag också då köpte i Usa. Båda Michael Kors väskorna delar jag med mina syrror så var tredje vecka får jag ha den. Då har jag den såklart varje dag den veckan. Men de här tre väskorna är iallafall mina favorit väskor och jag tycker att de är hur snygga som helst. VILKEN ÄR ERAN FAVORIT? Det är jag jätte nyfiken över att få veta.

Kommentarer
Från: emelie

har en likadan väska sån som är högst upp altså den från HM. vilken färg är din inuti? har din nitar under själva väskan? taxam för svar..

2013-03-10 @ 16:03:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback