Dag 4: Sommar planer

I sommar har jag egentligen inte jätte mycket planerat. Men jag ska till Nice (Frankrike) som vanligt, fast i år ska vi bila dit. Vi brukar alltid ta planet men i år kände vi för att bila. Det kommer att bli jätte roligt för vi ska åka till b.la. Polen, Spanien (Barcelona), Paris, Venedig och andra ställen som jag inte kommer ihåg. Jag längtar framförallt till Venedig. Sen så tror jag också att jag kommer att åka till Värmland någon gång under lovet i bara några dagar. Annars har jag tänkt att bara vara hemma och hitta på skojiga saker med mina kompisar och familj. Jag kommer ju också att bara ta det lugnt och göra absolut igenting, haha! Men det är nog mina planer inför sommaren hitils. Ni kan få se några bilder här under ifrån förra sommarlovet (2012). Det är nästan bara bilder ifrån Nice den sista är ifrån Värmland.

Kommentarer
Från: Moa

fyfan vad kul vi hade, saknar som fan! älskae dig ♥

2013-03-09 @ 12:30:48
Blogg: http://moajaansson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Dag 4: Sommar planer

I sommar har jag egentligen inte jätte mycket planerat. Men jag ska till Nice (Frankrike) som vanligt, fast i år ska vi bila dit. Vi brukar alltid ta planet men i år kände vi för att bila. Det kommer att bli jätte roligt för vi ska åka till b.la. Polen, Spanien (Barcelona), Paris, Venedig och andra ställen som jag inte kommer ihåg. Jag längtar framförallt till Venedig. Sen så tror jag också att jag kommer att åka till Värmland någon gång under lovet i bara några dagar. Annars har jag tänkt att bara vara hemma och hitta på skojiga saker med mina kompisar och familj. Jag kommer ju också att bara ta det lugnt och göra absolut igenting, haha! Men det är nog mina planer inför sommaren hitils. Ni kan få se några bilder här under ifrån förra sommarlovet (2012). Det är nästan bara bilder ifrån Nice den sista är ifrån Värmland.

Kommentarer
Från: Moa

fyfan vad kul vi hade, saknar som fan! älskae dig ♥

2013-03-09 @ 12:30:48
Blogg: http://moajaansson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback