Dag5:5 saker ni kanske inte visste om mig

*Jag måste alltid göra precis samma saker innan jag går och lägger mig när jag är hemma. Eller vad ska jag kalla det? Jag gör alltid exakt samma kvällsrutin för att annars kan jag inte somna.
 
*Jag har ljusslingor nästan överallt i mitt rum haha, men det är jätte mysigt.
 
*Jag verkligen ÄLSKAR Abercrombie and Fitch! De har så snygga kläder som verkligen är min stil. Hollister har ju också nästan likadana kläder men Abercrombie and Fitch kläderna är snyggast ;)
 
*Jag har ett såkallat shabby chic rum. Fast vissa saker är lite mer "moderna". För er som inte vet vad det är så är det när man t.ex målar gamla (eller nya) möbler vita och gör så att de ser gamla och slitna ut. Så jag har ett väldigt vitt och fräscht rum med ljusrosa detaljer och väldigt lite svart.
 
*Jag tycker att jag blir jätte dålig på bild och tycker att alla andra blir jätte fina...

Kommentarer
Från: Erika

Kan inte du visa ditt rum i en video? Det är ett önskeinlägg jag har <3

2013-03-11 @ 20:20:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Dag5:5 saker ni kanske inte visste om mig

*Jag måste alltid göra precis samma saker innan jag går och lägger mig när jag är hemma. Eller vad ska jag kalla det? Jag gör alltid exakt samma kvällsrutin för att annars kan jag inte somna.
 
*Jag har ljusslingor nästan överallt i mitt rum haha, men det är jätte mysigt.
 
*Jag verkligen ÄLSKAR Abercrombie and Fitch! De har så snygga kläder som verkligen är min stil. Hollister har ju också nästan likadana kläder men Abercrombie and Fitch kläderna är snyggast ;)
 
*Jag har ett såkallat shabby chic rum. Fast vissa saker är lite mer "moderna". För er som inte vet vad det är så är det när man t.ex målar gamla (eller nya) möbler vita och gör så att de ser gamla och slitna ut. Så jag har ett väldigt vitt och fräscht rum med ljusrosa detaljer och väldigt lite svart.
 
*Jag tycker att jag blir jätte dålig på bild och tycker att alla andra blir jätte fina...

Kommentarer
Från: Erika

Kan inte du visa ditt rum i en video? Det är ett önskeinlägg jag har <3

2013-03-11 @ 20:20:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback