Hiss & Diss

*Att mitt rum är nystädat och fint just nu ;)
*Att det börjar närma sig sommarlov
*Att man kan gå ute i converse och en rätt så tunn jacka
*Att det finns många bra program att kolla på just nu
*Att det fortfarande är kallt ute, det började först bli varmt men sen vände det igen, usch!
*Att det är massor av nationella prov den här veckan + några veckor framåt...
*Att jag aldrig hinner göra allt jag vill göra efter skolan, som fixa naglarna, blogga, plugga osv
*Att jag suger på att komma på hissar & dissar.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Hiss & Diss

*Att mitt rum är nystädat och fint just nu ;)
*Att det börjar närma sig sommarlov
*Att man kan gå ute i converse och en rätt så tunn jacka
*Att det finns många bra program att kolla på just nu
*Att det fortfarande är kallt ute, det började först bli varmt men sen vände det igen, usch!
*Att det är massor av nationella prov den här veckan + några veckor framåt...
*Att jag aldrig hinner göra allt jag vill göra efter skolan, som fixa naglarna, blogga, plugga osv
*Att jag suger på att komma på hissar & dissar.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback