Ledig fredag

Godmorgon, idag har jag studiedag. Jag vaknade väldigt tidigt och var ändå pigg, det var riktigt skönt. Jag har inte direkt några planer för dagen men jag ska fixa mig snart och jag tänkte försöka fixa ihop en nagelvideo där jag gör något gulligt. Runt klockan 12 så ska jag lämna två koftor till en tjej som ville ha de idag. Ikväll ska jag nog antingen vara hemma eller sova med någon kompis. Det bror på hur jag känner då. Jag känner mig somsagt väldigt pigg och glad idag så den här fredagen kommer nog att bli en bra dag. Men ni får hålla utkik efter nya inlägg och kanske en video. Vad har ni för er idag? puss!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Ledig fredag

Godmorgon, idag har jag studiedag. Jag vaknade väldigt tidigt och var ändå pigg, det var riktigt skönt. Jag har inte direkt några planer för dagen men jag ska fixa mig snart och jag tänkte försöka fixa ihop en nagelvideo där jag gör något gulligt. Runt klockan 12 så ska jag lämna två koftor till en tjej som ville ha de idag. Ikväll ska jag nog antingen vara hemma eller sova med någon kompis. Det bror på hur jag känner då. Jag känner mig somsagt väldigt pigg och glad idag så den här fredagen kommer nog att bli en bra dag. Men ni får hålla utkik efter nya inlägg och kanske en video. Vad har ni för er idag? puss!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback