Lista

VEM
Vem är i rummet med dig? - ingen
Vem önskar du var med nu? - mina föräldrar, hihi
Vem fick du senast sms av? - Moa
Vem ska du träffa idag? - Mormor och morfar
Vem ringde du senast? - min kusin
Vem saknar du? - mina föräldrar 

VAD
Vad åt du senast? - äpple
Vad har du på dig just nu? -  jeans, linne och kofta
Vad hör du just nu? - min syrra
Vad har du på fötterna? - strumpor
Vad för sjukdom hade du senast? - feber
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - har inte läst det ännu
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - se på film, kolla mobilen
Vad gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - åt kanske

VAR
Vart går din drömresa?- jag vet inget speciellt ställe just nu
Var är din mobil? - bredvid datorn
Var har du köpt tröjan du har på dig? -  på hollister
Var handlar du mest? -  hollister tror jag
Var är din mamma just nu? - i frankrike

HAR
Har du några piercingar? Vart? - ja, öronen om de räknas
Har du något stort ärr? - inget jätte stort, men ett på läppen och ett litet på foten
Har du varit kär på riktigt? - nej
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har du allt du önskar dig? -  neeeeej

HUR
Hur är du i skolan? - helt okej
Hur ser du ut? -  medellång, ganska smal, brunt hår, blåa ögon osv
Hur svarar du i telefonen? -  "hej det är matilda"
Hur var du som person för två år sedan? hmm, liten och ja liten
Hur var du som person för ett år sedan? -  lite större hahah

ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? - nja ibland kanske
Är du singel? - yes
Är du kort? - nja mittemellan 
Är du åksjuk? - jaa, fast kräks aldrig
Är du helsvensk? - ja
Är du allergisk mot något? - nepp
Är du bra i skolan? - helt okej

SKULLE
Skulle du vilja vara känd? - kanske, kanske inte
Skulle du vilja tatuera dig? - inte vad jag vet
Skulle du kunna pierca dig någonstans? -  ja, naveln 
Skulle du kunna adoptera? - om jag var tvungen
Skulle du kunna donera bort ett organ? - jag kan inte svara på det nu...
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - nej!
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - bror på vilken
- jag vet att ni har sätt denna bild förut hehe...↓
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Lista

VEM
Vem är i rummet med dig? - ingen
Vem önskar du var med nu? - mina föräldrar, hihi
Vem fick du senast sms av? - Moa
Vem ska du träffa idag? - Mormor och morfar
Vem ringde du senast? - min kusin
Vem saknar du? - mina föräldrar 

VAD
Vad åt du senast? - äpple
Vad har du på dig just nu? -  jeans, linne och kofta
Vad hör du just nu? - min syrra
Vad har du på fötterna? - strumpor
Vad för sjukdom hade du senast? - feber
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - har inte läst det ännu
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - se på film, kolla mobilen
Vad gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - åt kanske

VAR
Vart går din drömresa?- jag vet inget speciellt ställe just nu
Var är din mobil? - bredvid datorn
Var har du köpt tröjan du har på dig? -  på hollister
Var handlar du mest? -  hollister tror jag
Var är din mamma just nu? - i frankrike

HAR
Har du några piercingar? Vart? - ja, öronen om de räknas
Har du något stort ärr? - inget jätte stort, men ett på läppen och ett litet på foten
Har du varit kär på riktigt? - nej
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har du allt du önskar dig? -  neeeeej

HUR
Hur är du i skolan? - helt okej
Hur ser du ut? -  medellång, ganska smal, brunt hår, blåa ögon osv
Hur svarar du i telefonen? -  "hej det är matilda"
Hur var du som person för två år sedan? hmm, liten och ja liten
Hur var du som person för ett år sedan? -  lite större hahah

ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? - nja ibland kanske
Är du singel? - yes
Är du kort? - nja mittemellan 
Är du åksjuk? - jaa, fast kräks aldrig
Är du helsvensk? - ja
Är du allergisk mot något? - nepp
Är du bra i skolan? - helt okej

SKULLE
Skulle du vilja vara känd? - kanske, kanske inte
Skulle du vilja tatuera dig? - inte vad jag vet
Skulle du kunna pierca dig någonstans? -  ja, naveln 
Skulle du kunna adoptera? - om jag var tvungen
Skulle du kunna donera bort ett organ? - jag kan inte svara på det nu...
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - nej!
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - bror på vilken
- jag vet att ni har sätt denna bild förut hehe...↓
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback