Rulltårtsbak

-Fin rulltårta!
Hej! Idag slutade jag skolan 10 över 2, fast vi slutade egentligen halv 3. Men min lärare var lite snäll och släppte oss lite innan. När jag kom hem så satte jag igång med att baka rulltårta. Förut gillade jag inte det men helt plötsligt så har jag börjat göra det. Så just nu sitter jag och äter rulltårta. Den blev väldigt god faktiskt! Fast den kanske inte blev den snyggaste men men så blir det ibland. Idag ska jag sova hos min mormor och morfar för att mina föräldrar är bortresta så det blir mysigt. Jag bloggar mer sen, puss!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Rulltårtsbak

-Fin rulltårta!
Hej! Idag slutade jag skolan 10 över 2, fast vi slutade egentligen halv 3. Men min lärare var lite snäll och släppte oss lite innan. När jag kom hem så satte jag igång med att baka rulltårta. Förut gillade jag inte det men helt plötsligt så har jag börjat göra det. Så just nu sitter jag och äter rulltårta. Den blev väldigt god faktiskt! Fast den kanske inte blev den snyggaste men men så blir det ibland. Idag ska jag sova hos min mormor och morfar för att mina föräldrar är bortresta så det blir mysigt. Jag bloggar mer sen, puss!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback