Bloggen, nu kör vi!

Jag har varit borta från bloggen i mer än en månad nu. Senaste inlägget publicerade jag den 04/04. Alltså i början av april. Det känns rätt så jobbigt i och med att jag hade börjat fått fler läsare på bloggen. Nu är ni flesta borta, men till er som har kollat in min blogg i en hel månad måste verkligen få ett stort TACK! Jag uppskattar det verkligen. 
 
Mitt första mål med bloggen är att göra minst 3 inlägg per dag. Jag ska skriva om i stort sätt allt. Outfits, inspiration, tips, frågor och svar, naglar, new in, foto osv... Ja ni hör att jag har mycket på gång. Juste det nästan viktigaste av allt glömde jag, min vardag. 
 
 
Till er som undrar varför jag inte har bloggat under ca en månad så finns det nog 1000 olika stjäl till det. Den största anledningen till varför jag inte har gjort det är nog för att jag inte har haft några ideer till inlägg. Sen har jag inte heller varken haft ork eller lust. Det har också varit en liten tråkig månad, jag har inte orkat göra någonting, mått dåligt över skolan och annat. Men nu känner jag mig väldigt lycklig och pigg. Särkillt eftersom att det är soligt hela dagarna. Det ger mig liksom extra energi. Nu behöver jag förstås erat stöd till att få min blogg att bli grym. Ni kan gärna kommentera söta saker och tips om vad jag kan göra för inlägg osv. Om någon är sugen på att hjälpa mig att få upp mina läsare igen så kan ni och jag komma överens om ett sätt som både ni kan hjälpa mig på och jag kan hjälpa er på. För att komma i kontakt med mig så kan ni kommentera något inlägg med t.ex eran kik, då kan jag enkelt kontakta er och vi kan prata om saken. Annars kan ni skriva till mig på facebook (om ni hittar mig) eller så kan ni mejla mig. Men först av allt kan ni ju kommentera ett inlägg så jag vet att någon vill hjälpa mig. 
 
Ha det bäst, glöm inte att läsa och kommentera min blogg!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Bloggen, nu kör vi!

Jag har varit borta från bloggen i mer än en månad nu. Senaste inlägget publicerade jag den 04/04. Alltså i början av april. Det känns rätt så jobbigt i och med att jag hade börjat fått fler läsare på bloggen. Nu är ni flesta borta, men till er som har kollat in min blogg i en hel månad måste verkligen få ett stort TACK! Jag uppskattar det verkligen. 
 
Mitt första mål med bloggen är att göra minst 3 inlägg per dag. Jag ska skriva om i stort sätt allt. Outfits, inspiration, tips, frågor och svar, naglar, new in, foto osv... Ja ni hör att jag har mycket på gång. Juste det nästan viktigaste av allt glömde jag, min vardag. 
 
 
Till er som undrar varför jag inte har bloggat under ca en månad så finns det nog 1000 olika stjäl till det. Den största anledningen till varför jag inte har gjort det är nog för att jag inte har haft några ideer till inlägg. Sen har jag inte heller varken haft ork eller lust. Det har också varit en liten tråkig månad, jag har inte orkat göra någonting, mått dåligt över skolan och annat. Men nu känner jag mig väldigt lycklig och pigg. Särkillt eftersom att det är soligt hela dagarna. Det ger mig liksom extra energi. Nu behöver jag förstås erat stöd till att få min blogg att bli grym. Ni kan gärna kommentera söta saker och tips om vad jag kan göra för inlägg osv. Om någon är sugen på att hjälpa mig att få upp mina läsare igen så kan ni och jag komma överens om ett sätt som både ni kan hjälpa mig på och jag kan hjälpa er på. För att komma i kontakt med mig så kan ni kommentera något inlägg med t.ex eran kik, då kan jag enkelt kontakta er och vi kan prata om saken. Annars kan ni skriva till mig på facebook (om ni hittar mig) eller så kan ni mejla mig. Men först av allt kan ni ju kommentera ett inlägg så jag vet att någon vill hjälpa mig. 
 
Ha det bäst, glöm inte att läsa och kommentera min blogg!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback