My day

Hej! Idag har jag varit i skolan, som de flesta andra haha. Vi gjorde inget speciellt förutom att vi fick kolla på tv program på tre lektioner. Vi har en as schyst vikarie som lät oss välja program på tre lektioner liksom.

Efter skolan skulle jag ha åkt till Grönan med Moa H men imorse tittade jag för säkerhets skull om det var öppet idag, och såklart var det inte det... Så istället var jag med Moa J efter skolan hemma hos mig. Vi hoppade studsmatta, åt och kollade på tv. Det blev en lyckad eftermiddag!

Juste om man räknar med det här inlägget så har jag gjort tre inlägg idag, och det var ju mitt första mål med bloggen. Nu måste jag såklart fortsätta med det, hehe. Jag kan ju såklart göra fler inlägg ibland.

Nu ska jag kolla på tv och mysa i soffan. Jag bloggar mer imorgon. Puss!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

My day

Hej! Idag har jag varit i skolan, som de flesta andra haha. Vi gjorde inget speciellt förutom att vi fick kolla på tv program på tre lektioner. Vi har en as schyst vikarie som lät oss välja program på tre lektioner liksom.

Efter skolan skulle jag ha åkt till Grönan med Moa H men imorse tittade jag för säkerhets skull om det var öppet idag, och såklart var det inte det... Så istället var jag med Moa J efter skolan hemma hos mig. Vi hoppade studsmatta, åt och kollade på tv. Det blev en lyckad eftermiddag!

Juste om man räknar med det här inlägget så har jag gjort tre inlägg idag, och det var ju mitt första mål med bloggen. Nu måste jag såklart fortsätta med det, hehe. Jag kan ju såklart göra fler inlägg ibland.

Nu ska jag kolla på tv och mysa i soffan. Jag bloggar mer imorgon. Puss!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback