Bilresa next!

Godmorgon alla mina fina bloggläsare! Eller det kanske inte är morgon men vem bryr sig?
Idag eller hitils på dagen så har jag bara packat, fixat mig och lagt ut sakerna i bilen. För snart så ska vi ju åka till Stockholm igen. Då får jag äntligen vara med mina kompisar igen. Har inte träffat de på typ 3 veckor! Men snart så.. Om det är bra internet i bilen så kan jag nog blogga där. Men bara om det inte är allt för segt. Det kommer att vara segt när vi är mitt i skogen men när vi kommer ut därifrån så kan jag nog blogga :) Har ni något tips vad jag ska blogga om? Tips, inspetarion eller vad som helst. Kommentera bara!
- Nice, Frankrike



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Bilresa next!

Godmorgon alla mina fina bloggläsare! Eller det kanske inte är morgon men vem bryr sig?
Idag eller hitils på dagen så har jag bara packat, fixat mig och lagt ut sakerna i bilen. För snart så ska vi ju åka till Stockholm igen. Då får jag äntligen vara med mina kompisar igen. Har inte träffat de på typ 3 veckor! Men snart så.. Om det är bra internet i bilen så kan jag nog blogga där. Men bara om det inte är allt för segt. Det kommer att vara segt när vi är mitt i skogen men när vi kommer ut därifrån så kan jag nog blogga :) Har ni något tips vad jag ska blogga om? Tips, inspetarion eller vad som helst. Kommentera bara!
- Nice, Frankrike



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback