Blir en fixelelix eftermiddag!

Som rubriken säger så kommer jag fixa lite saker idag. T.ex måla naglarna, färga håret (kanske) osv... Lite plugg också. Men vi får se vad det blir. Jag sattsar på 7 inlägg idag med. Alltså iger så gjorde jag 7 inlägg och då känner man liksom att det är kul att blogga. Så 7 inlägg eller mer blir det idag. Ska jag lova? Okej det gör jag. Minst 7 lovar jag. En så länge idag så har jag bara ätit mellis. Eller varit i skolan har jag ju också. Men jag menar sen jag kom hem. Puss!

Kommentarer
Från: Anonym

såg riktigt gott ut!

2012-08-27 @ 18:49:07
Blogg: http://ibeliveinyou.spotlife.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Blir en fixelelix eftermiddag!

Som rubriken säger så kommer jag fixa lite saker idag. T.ex måla naglarna, färga håret (kanske) osv... Lite plugg också. Men vi får se vad det blir. Jag sattsar på 7 inlägg idag med. Alltså iger så gjorde jag 7 inlägg och då känner man liksom att det är kul att blogga. Så 7 inlägg eller mer blir det idag. Ska jag lova? Okej det gör jag. Minst 7 lovar jag. En så länge idag så har jag bara ätit mellis. Eller varit i skolan har jag ju också. Men jag menar sen jag kom hem. Puss!

Kommentarer
Från: Anonym

såg riktigt gott ut!

2012-08-27 @ 18:49:07
Blogg: http://ibeliveinyou.spotlife.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback