Chill dag

Hej!
Idag på dagen så var bloggningen inte så bra, jag vet. Men jag hade fullt upp. Vi slutade klockan halv 12 idag. Då gick jag, Julia och Emelie hem till Julia och åt. Sen så fotade vi lite. (Fotona finns på Julias kamera så de får ni se senare). Efter det så cyklade vi till ip. Därifrån så tog vi en buss till centrum. Fast Emelie skulle möta en annan kompis. Jag och Julia åt glass på Ben & Jerrys. Sen så spelade vi lite fotboll. Jag har lärt mig ett sätt att skjuta hårdare på! :D Iaf så efer det åkte vi hem och åt middag. Sen så skulle Julia på träning så då åkte jag hem. Nu så sitter jag och lyssnar på musik, bloggar osv... Sen så ska jag kolla på tv och sånt.  Bloggar kanske senare, eller?
- Super bra låt som jag lyssnar på just nu! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Chill dag

Hej!
Idag på dagen så var bloggningen inte så bra, jag vet. Men jag hade fullt upp. Vi slutade klockan halv 12 idag. Då gick jag, Julia och Emelie hem till Julia och åt. Sen så fotade vi lite. (Fotona finns på Julias kamera så de får ni se senare). Efter det så cyklade vi till ip. Därifrån så tog vi en buss till centrum. Fast Emelie skulle möta en annan kompis. Jag och Julia åt glass på Ben & Jerrys. Sen så spelade vi lite fotboll. Jag har lärt mig ett sätt att skjuta hårdare på! :D Iaf så efer det åkte vi hem och åt middag. Sen så skulle Julia på träning så då åkte jag hem. Nu så sitter jag och lyssnar på musik, bloggar osv... Sen så ska jag kolla på tv och sånt.  Bloggar kanske senare, eller?
- Super bra låt som jag lyssnar på just nu! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback