Chill dag

Hej!
Idag så väcktes jag av mamma kvart över tio, men jag orkade inte gå upp då så jag halv sov i 20 minuter efter det. Då gick jag upp och åt frukost. Mamma hade köpt kantareller så då åt jag kantarell-smörgås. Efter det så har jag bara legat och kollat på tv. När jag har skrivit klart det här inlägget så kommer jag att fota mig själv lite. Antigen med mobilen eller med systemkameran. Jag har laddat ner en app på mobilen så att den kan ta foton själv efter t.ex tio sekunder. Man väljer själv hur lång tid det ska ta innan den tar bilden. Om ni vill så kan jag tipsa om den appen senare idag? Iaf så kommer jag att lägga upp bilderna jag tar senare (om de blir bra ;)) Som överskriften säger så blir det här bara en chill dag. Bloggar snart!
- Gammal bild (innan jag åkte till Nice)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Chill dag

Hej!
Idag så väcktes jag av mamma kvart över tio, men jag orkade inte gå upp då så jag halv sov i 20 minuter efter det. Då gick jag upp och åt frukost. Mamma hade köpt kantareller så då åt jag kantarell-smörgås. Efter det så har jag bara legat och kollat på tv. När jag har skrivit klart det här inlägget så kommer jag att fota mig själv lite. Antigen med mobilen eller med systemkameran. Jag har laddat ner en app på mobilen så att den kan ta foton själv efter t.ex tio sekunder. Man väljer själv hur lång tid det ska ta innan den tar bilden. Om ni vill så kan jag tipsa om den appen senare idag? Iaf så kommer jag att lägga upp bilderna jag tar senare (om de blir bra ;)) Som överskriften säger så blir det här bara en chill dag. Bloggar snart!
- Gammal bild (innan jag åkte till Nice)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback