Dagen

Halloj!
Idag efter skolan så var jag med Julia. Vi höll på med datorn, hoppade studdsmatta och sånt. Men hon behövde gå hem klockan 4 för hon skulle till en som fyllde år. Då så tittade jag på tv. Men när mamma och pappa kom hem så åkte vi till farmor och farfar och åt middag. Vi kom hem för en halvtimma sen. Jag är typ jätte sugen på att måla naglarna nu, men jag vet inte om jag orkar? Kanske imorgon... Äsh vi får se. Om jag gör det så får ni nog se bild imorgon. Men jag tror inte att jag kommer att göra det idag. Det spelar ändå ingen roll för er för jag kommer iaf inte lägga upp bild ikväll. Men vi får höras imorgon, eller senare idag.
- Usa 2011, mobbad elsladd eller vad det är... haha


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Dagen

Halloj!
Idag efter skolan så var jag med Julia. Vi höll på med datorn, hoppade studdsmatta och sånt. Men hon behövde gå hem klockan 4 för hon skulle till en som fyllde år. Då så tittade jag på tv. Men när mamma och pappa kom hem så åkte vi till farmor och farfar och åt middag. Vi kom hem för en halvtimma sen. Jag är typ jätte sugen på att måla naglarna nu, men jag vet inte om jag orkar? Kanske imorgon... Äsh vi får se. Om jag gör det så får ni nog se bild imorgon. Men jag tror inte att jag kommer att göra det idag. Det spelar ändå ingen roll för er för jag kommer iaf inte lägga upp bild ikväll. Men vi får höras imorgon, eller senare idag.
- Usa 2011, mobbad elsladd eller vad det är... haha


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback