Dagen + dålig uppdatering idag

Hej!
Idag så har jag, farmor och Emelie varit ute i skogen och plockat lite kantareller. Vi var inte ute så länge men vi fick ändå ihop ganska mycket :D Sen så har jag inte gjort så mycket mer idag. Nu så sitter jag vid datorn och håller på.. Farmor sitter och rensar alla kantareller. När det gäller uppdateringen så har den varit DÅLIG idag. Men eftersom internetet inte är så jätte bra här så blir det så ibland. Men det tål ni väll ändå tills på tisdag? Tog också lite foton ute i skogen som ni får se senare eller någon annan dag. Tänkte också fixa ett tidsinställt inlägg som kommer upp senare ikväll. Men det bror på om det går att ladda upp bild då. Vad som kanske kommer upp får ni inte veta ännu, hehe! Så ni får väll hålla koll på bloggen.
- Internetet är för segt för att ladda upp bild nu :(

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Dagen + dålig uppdatering idag

Hej!
Idag så har jag, farmor och Emelie varit ute i skogen och plockat lite kantareller. Vi var inte ute så länge men vi fick ändå ihop ganska mycket :D Sen så har jag inte gjort så mycket mer idag. Nu så sitter jag vid datorn och håller på.. Farmor sitter och rensar alla kantareller. När det gäller uppdateringen så har den varit DÅLIG idag. Men eftersom internetet inte är så jätte bra här så blir det så ibland. Men det tål ni väll ändå tills på tisdag? Tog också lite foton ute i skogen som ni får se senare eller någon annan dag. Tänkte också fixa ett tidsinställt inlägg som kommer upp senare ikväll. Men det bror på om det går att ladda upp bild då. Vad som kanske kommer upp får ni inte veta ännu, hehe! Så ni får väll hålla koll på bloggen.
- Internetet är för segt för att ladda upp bild nu :(

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback