Dagen + Gårdagen

Hej!
Har inte uppdaterat något bra idag, det är för att jag inte har orkat osv... Jag har tittat på film, varit och handlat och sånt. Mina föreldrar kommer att åka till värmland idag för att det är någon släcktträff där. Men de kommer hem på söndag igen. Iaf så kommer jag att sova hos mormor och morfar idag eller hemma. För mina sysstrar är ju hemma. Gårdagen var najs! Vi träffade några som vi känner där och åkte allt. Tillt, frittfall och massor av mer saker. Det var jätte kul. Men jag orkade inte blogga när jag kom hem för alltid när jag har varit på grönan så mår jag dåligt när jag åker i bilen hem. Vi hörs senare.
- Usa 2011, jag i röd tröja längst bak


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Dagen + Gårdagen

Hej!
Har inte uppdaterat något bra idag, det är för att jag inte har orkat osv... Jag har tittat på film, varit och handlat och sånt. Mina föreldrar kommer att åka till värmland idag för att det är någon släcktträff där. Men de kommer hem på söndag igen. Iaf så kommer jag att sova hos mormor och morfar idag eller hemma. För mina sysstrar är ju hemma. Gårdagen var najs! Vi träffade några som vi känner där och åkte allt. Tillt, frittfall och massor av mer saker. Det var jätte kul. Men jag orkade inte blogga när jag kom hem för alltid när jag har varit på grönan så mår jag dåligt när jag åker i bilen hem. Vi hörs senare.
- Usa 2011, jag i röd tröja längst bak


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback