Dagen

Hej!
Har inte hunnit uppdatera idag men jag har haft fullt upp hela dagen. Först så var jag med Emelie. Vi kollade på film och så. Sen gick jag upp till mormor och morfar och jag och Felicia (min kusin) gick ut med Axa. När vi hade gått  klart så åt jag och sen gick jag och Felicia hem till henne. Nyss så har vi varit ute med Axa igen. när vi var ute så såg hon en katt och började jaga den och fick panik. Men hon hade koppel så jag kunde dra tillbaka henne. Hahha :D Men iaf så ska jag och min kusin sova här hos mormor och morfar. Nu ska jag fixa en design till henne, så hörs vi sen kanske.
- Jag och Axa (dålig bild)





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Dagen

Hej!
Har inte hunnit uppdatera idag men jag har haft fullt upp hela dagen. Först så var jag med Emelie. Vi kollade på film och så. Sen gick jag upp till mormor och morfar och jag och Felicia (min kusin) gick ut med Axa. När vi hade gått  klart så åt jag och sen gick jag och Felicia hem till henne. Nyss så har vi varit ute med Axa igen. när vi var ute så såg hon en katt och började jaga den och fick panik. Men hon hade koppel så jag kunde dra tillbaka henne. Hahha :D Men iaf så ska jag och min kusin sova här hos mormor och morfar. Nu ska jag fixa en design till henne, så hörs vi sen kanske.
- Jag och Axa (dålig bild)





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback