Flyger hem idag

Tjena!
Nu är det inte lång tid kvar tills vi flyger hem. Planet går halv 3 tror jag. Så vi måste åka hemmifrån klockan halv 1. Så om en timma nu. Börjar må lite illa faktist. Jag brukar göra det innan man åker någonstans. Men det är inte så att jag behöver kräkas som tur är! Iaf jag är klar med all packning och sånt, det som är kvar är bara att vi håller på att städa (inte jag men iaf).. Ska försöka att blogga när jag kommer hem men får se om jag orkar/hiner. Föresten jag har fixat ett tidsinställt inlägg med gårdagens outfit som kommer att komma upp klockan 15.00. Så kolla in bloggen då!
Kram!
- Random bild från hotellet i Denver, Usa 2011

Kommentarer
Från: En som gillar din blogg!

Ha en trevlig flygresa! Kram <3

2012-08-01 @ 11:50:27
Från: Elin Luttu

Hade ni en pool på eran balkong? Gillar din blogg ;)<3

2012-08-03 @ 13:38:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Flyger hem idag

Tjena!
Nu är det inte lång tid kvar tills vi flyger hem. Planet går halv 3 tror jag. Så vi måste åka hemmifrån klockan halv 1. Så om en timma nu. Börjar må lite illa faktist. Jag brukar göra det innan man åker någonstans. Men det är inte så att jag behöver kräkas som tur är! Iaf jag är klar med all packning och sånt, det som är kvar är bara att vi håller på att städa (inte jag men iaf).. Ska försöka att blogga när jag kommer hem men får se om jag orkar/hiner. Föresten jag har fixat ett tidsinställt inlägg med gårdagens outfit som kommer att komma upp klockan 15.00. Så kolla in bloggen då!
Kram!
- Random bild från hotellet i Denver, Usa 2011

Kommentarer
Från: En som gillar din blogg!

Ha en trevlig flygresa! Kram <3

2012-08-01 @ 11:50:27
Från: Elin Luttu

Hade ni en pool på eran balkong? Gillar din blogg ;)<3

2012-08-03 @ 13:38:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback