Förlåt för dålig uppdatering

Hej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen idag men eftersom min bogg.se app inte funkar så kan jag ju inte blogga när jag inte är hemma :( Men det får vara så tills den börjar funka igen. Vet inte när men hoppas snart iaf. Kommer bli mycket dåligare sen när det är skola för då kanske jag inte hinner sätta på datorn? Men får väll sätta på den så fort jag vaknar. Ska försöka.. Men det tar vi sen. Iaf idag så har vi mest bara varit hemma hos några och inte gjort något specielt. Imorgon så ska vi träffa de igen. Nu sak jag titta på tv och så. Kommer inte att kunna blogga mer ikväll så godnatt!
- Haha random bild från Nice, Frankrike


Kommentarer
Från: MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

sv: Schysst, följer dig med :D

2012-08-08 @ 21:36:28
Blogg: http://mmeeli.se
Från: Anonym

Cool bild :D

2012-08-09 @ 13:18:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Förlåt för dålig uppdatering

Hej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen idag men eftersom min bogg.se app inte funkar så kan jag ju inte blogga när jag inte är hemma :( Men det får vara så tills den börjar funka igen. Vet inte när men hoppas snart iaf. Kommer bli mycket dåligare sen när det är skola för då kanske jag inte hinner sätta på datorn? Men får väll sätta på den så fort jag vaknar. Ska försöka.. Men det tar vi sen. Iaf idag så har vi mest bara varit hemma hos några och inte gjort något specielt. Imorgon så ska vi träffa de igen. Nu sak jag titta på tv och så. Kommer inte att kunna blogga mer ikväll så godnatt!
- Haha random bild från Nice, Frankrike


Kommentarer
Från: MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

sv: Schysst, följer dig med :D

2012-08-08 @ 21:36:28
Blogg: http://mmeeli.se
Från: Anonym

Cool bild :D

2012-08-09 @ 13:18:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback