Gårdagen + Dagens planer

Hej!
Förlår för att jag inte kunde uppdatera på kvällen igår men jag hade inte tid. För vid nio åkte jag till min mormor och morfar och gick ut med Axa. Min syrra var också med. Men när jag kom hem så orkade jag inet blogga. Iaf jag och Emelie badade och gjorde mini smoothies i olika smaker. Idag så ska jag vara med Emelie igen. Troligtvis så kommer vi att bada men vi får se. Det är iaf fint väder! :) Vi hörs sen. (Kanske kommer ett inlägg senare idag. Men vi får se).
- Precis när jag hade kommit hem ifrån Nice. OSMINKAD..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Gårdagen + Dagens planer

Hej!
Förlår för att jag inte kunde uppdatera på kvällen igår men jag hade inte tid. För vid nio åkte jag till min mormor och morfar och gick ut med Axa. Min syrra var också med. Men när jag kom hem så orkade jag inet blogga. Iaf jag och Emelie badade och gjorde mini smoothies i olika smaker. Idag så ska jag vara med Emelie igen. Troligtvis så kommer vi att bada men vi får se. Det är iaf fint väder! :) Vi hörs sen. (Kanske kommer ett inlägg senare idag. Men vi får se).
- Precis när jag hade kommit hem ifrån Nice. OSMINKAD..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback