Godmorgon - Vanlig skoldag

Godmorgon!
Idag så börjar vi klockan halv 9 som vi kommer göra varenda dag. Jag är klar nu och vid 5 över 8 ska jag gå till skolan (med Moa). Idag så kommer det att vara en mer vanlig skoldag en igår. Vi kommer få skåp, men annars är det typ vanliga lektioner. Igår alltså första dagen i skolan var kul! Bra lärare, fint klassrum osv... Jag hann tyvär inte blogga när jag kom hem. Jag ville bara ta det lugnt. Iaf så idag efter skolan ska jag vara med Julia ett tag. Sen så ska vi på middag hos farmor och farfar. Fixar något inlägg lite snabbt nu som kommer upp sen. Puss!

Kommentarer
Från: Anonym

har du fått bra schema?:)

2012-08-28 @ 12:19:29
Blogg: http://ibeliveinyou.spotlife.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Godmorgon - Vanlig skoldag

Godmorgon!
Idag så börjar vi klockan halv 9 som vi kommer göra varenda dag. Jag är klar nu och vid 5 över 8 ska jag gå till skolan (med Moa). Idag så kommer det att vara en mer vanlig skoldag en igår. Vi kommer få skåp, men annars är det typ vanliga lektioner. Igår alltså första dagen i skolan var kul! Bra lärare, fint klassrum osv... Jag hann tyvär inte blogga när jag kom hem. Jag ville bara ta det lugnt. Iaf så idag efter skolan ska jag vara med Julia ett tag. Sen så ska vi på middag hos farmor och farfar. Fixar något inlägg lite snabbt nu som kommer upp sen. Puss!

Kommentarer
Från: Anonym

har du fått bra schema?:)

2012-08-28 @ 12:19:29
Blogg: http://ibeliveinyou.spotlife.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback