HATAR BLOGG.SE JUST NU!!!

Jag hatar när bloggen typ håller på och hoppar fram och tillbaka hela tiden. Det har min gjort flera gånger. Alltså när typ menyn hoppar fram och tillbaka, inläggen kommer inte i rätt ordning osv... Det är jätte jobbigt. Den håller på så just nu. Ibland är det rätt och ibland hoppar det bort igen. Min blogg.se app funkar inte heller. När ska de igentligen fixa allt det här? Det jobbigaste är ju appen. Varje gång jag ska blogga så måste jag gå in på datorn. Jag kan inte blogga när jag inte är hemma. För jag kan ju inte gå runt och bära på en dator vart jag en går. Dessutom så har man ju inget internett mitt ute i skogen direkt. Är det någon som vet vad man kan göra för att appen ska funka igen? Förutom att ta bort den och ladda ner den igen. För det har jag testat massor av gånger... Snälla hjälp mig!
HATAR BLOGG.SE JUST NU!!!



Kommentarer
Från: Tilde

Min gör oxå det! Hur lång tid tar det för din blogg innan den blir "normal" igen? Pallar verkligen inte att den ska se ut såhär hela tiden :P

2012-08-23 @ 20:36:18
Blogg: http://tildekling.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

HATAR BLOGG.SE JUST NU!!!

Jag hatar när bloggen typ håller på och hoppar fram och tillbaka hela tiden. Det har min gjort flera gånger. Alltså när typ menyn hoppar fram och tillbaka, inläggen kommer inte i rätt ordning osv... Det är jätte jobbigt. Den håller på så just nu. Ibland är det rätt och ibland hoppar det bort igen. Min blogg.se app funkar inte heller. När ska de igentligen fixa allt det här? Det jobbigaste är ju appen. Varje gång jag ska blogga så måste jag gå in på datorn. Jag kan inte blogga när jag inte är hemma. För jag kan ju inte gå runt och bära på en dator vart jag en går. Dessutom så har man ju inget internett mitt ute i skogen direkt. Är det någon som vet vad man kan göra för att appen ska funka igen? Förutom att ta bort den och ladda ner den igen. För det har jag testat massor av gånger... Snälla hjälp mig!
HATAR BLOGG.SE JUST NU!!!



Kommentarer
Från: Tilde

Min gör oxå det! Hur lång tid tar det för din blogg innan den blir "normal" igen? Pallar verkligen inte att den ska se ut såhär hela tiden :P

2012-08-23 @ 20:36:18
Blogg: http://tildekling.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback