I bilen

Hej!
Nu sitter jag i bilen. Vi har precis åkt förbi Karlstad tror jag, eller så åker vi där nu? Vi kommer att komma fram vid 8 ungefär. Då ska jag träffa Moa och så ska vi slagga. Längtar :) Har inte träfat henne på 2 veckor. Har inte så mycket mer att berätta eftersom vi bara sitter här och läser tidningar, bloggar, håller på med mobilen osvosv.. Släng in någon kommentar om vad jag ska skriva om nu i bilen. Vad som helst (som jag skrev i inlägget innan). Gör det nu! Puss!
- Tog bilden första dagen i Värmland. Fin?

Kommentarer
Från: Mamma

Jättefin bild! Du kan ju alltid skriva om din underbara mamma!

2012-08-07 @ 20:04:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

I bilen

Hej!
Nu sitter jag i bilen. Vi har precis åkt förbi Karlstad tror jag, eller så åker vi där nu? Vi kommer att komma fram vid 8 ungefär. Då ska jag träffa Moa och så ska vi slagga. Längtar :) Har inte träfat henne på 2 veckor. Har inte så mycket mer att berätta eftersom vi bara sitter här och läser tidningar, bloggar, håller på med mobilen osvosv.. Släng in någon kommentar om vad jag ska skriva om nu i bilen. Vad som helst (som jag skrev i inlägget innan). Gör det nu! Puss!
- Tog bilden första dagen i Värmland. Fin?

Kommentarer
Från: Mamma

Jättefin bild! Du kan ju alltid skriva om din underbara mamma!

2012-08-07 @ 20:04:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback