Nya blogg.se

Godmorgon!
Nu så har jag fått nya blogg.se. Det tog lång tid men nu har den kommit. Igentligen gillar jag bättre gamla. Jag vet inte varför men på många olika sätt. Men det som är bra med nya är att man kan ladda upp föera bilder på samma gång och välja flera kategorier osv. Jag får väll ta och vänja mig lite nu med den nya. Iaf så ska jag snart till skolan. Moa kommer snart. Vi slutar halv 3 idag tror jag och det är fredag också :) Äntligen får man väll sova. haha! Fixar ett tidsinställt nu. Puss!
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Nya blogg.se

Godmorgon!
Nu så har jag fått nya blogg.se. Det tog lång tid men nu har den kommit. Igentligen gillar jag bättre gamla. Jag vet inte varför men på många olika sätt. Men det som är bra med nya är att man kan ladda upp föera bilder på samma gång och välja flera kategorier osv. Jag får väll ta och vänja mig lite nu med den nya. Iaf så ska jag snart till skolan. Moa kommer snart. Vi slutar halv 3 idag tror jag och det är fredag också :) Äntligen får man väll sova. haha! Fixar ett tidsinställt nu. Puss!
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback