Svarar på några kommentarer


Saga Om:

Din blogg är skit fin! Vill också ha en så fin blogg som du. Du bloggar också väldigt bra. Något tips hur du gör? :)<3 kram!

Sv: Åh, tack så jätte mycket! Jag har inget specielt tips men uppdatera bloggen mycket, lägg ut mycket foton (i varje inlägg), lägg ut tips, insperation osv... Kram :)

 

Studsbollen Om: Nails check!

SHIT I LOVE! Gud vad duktig du är på att måla naglarna! Visa i en video hur du gör några náglar :)

Sv: Haha! Tack :) Det kan jag väll göra någon gång.

 

Juni Om:

Ditt utseende Matilda Det är för fint! <3

Sv: Tack du med sötis <3

 

Malin Om:

Ser jätte mysigt ut!

Sv: Det var det! Vi badade i en och en halv timma ;)

 

Juni Om:

super bra bästis! Träffas snart? :)<3

Sv: Jajamen :) <3


Svarade inte på alla kommentarer men det var några. Tack för att ni kommenterar sötisar! Fortsätt så, om inte mer ;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Svarar på några kommentarer


Saga Om:

Din blogg är skit fin! Vill också ha en så fin blogg som du. Du bloggar också väldigt bra. Något tips hur du gör? :)<3 kram!

Sv: Åh, tack så jätte mycket! Jag har inget specielt tips men uppdatera bloggen mycket, lägg ut mycket foton (i varje inlägg), lägg ut tips, insperation osv... Kram :)

 

Studsbollen Om: Nails check!

SHIT I LOVE! Gud vad duktig du är på att måla naglarna! Visa i en video hur du gör några náglar :)

Sv: Haha! Tack :) Det kan jag väll göra någon gång.

 

Juni Om:

Ditt utseende Matilda Det är för fint! <3

Sv: Tack du med sötis <3

 

Malin Om:

Ser jätte mysigt ut!

Sv: Det var det! Vi badade i en och en halv timma ;)

 

Juni Om:

super bra bästis! Träffas snart? :)<3

Sv: Jajamen :) <3


Svarade inte på alla kommentarer men det var några. Tack för att ni kommenterar sötisar! Fortsätt så, om inte mer ;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback