The day

Hej!
Idag så var jag med Moa, Dagen började med att mamma och jag åkte i bilen påväg till Moa så stannade vi vid mc och köpte mat till mig och Moa. Sen så åkte vi ju vidare. När vi kom fram så åt vi och sen ett litet tag efter sprang vi en stund, som jag skrev förut. Sen så har vi badat och gjort det vi brukar göra typ. Iaf så är vi hemma hos mig nu för imorgon ska vi till...? Hahha skriver om det snart. Moa ska iaf sova här.
- Bilder från idag
Hej!
Idag så var jag med Moa, Dagen började med att mamma och jag åkte i bilen påväg till Moa så stannade vi vid mc och köpte mat till mig och Moa. Sen så åkte vi ju vidare. När vi kom fram så åt vi och sen ett litet tag efter sprang vi en stund, som jag skrev förut. Sen så har vi badat och gjort det vi brukar göra typ. Iaf så är vi hemma hos mig nu för imorgon ska vi till...? Hahha skriver om det snart. Moa ska iaf sova här.
- 2 bilder från idag

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

The day

Hej!
Idag så var jag med Moa, Dagen började med att mamma och jag åkte i bilen påväg till Moa så stannade vi vid mc och köpte mat till mig och Moa. Sen så åkte vi ju vidare. När vi kom fram så åt vi och sen ett litet tag efter sprang vi en stund, som jag skrev förut. Sen så har vi badat och gjort det vi brukar göra typ. Iaf så är vi hemma hos mig nu för imorgon ska vi till...? Hahha skriver om det snart. Moa ska iaf sova här.
- Bilder från idag
Hej!
Idag så var jag med Moa, Dagen började med att mamma och jag åkte i bilen påväg till Moa så stannade vi vid mc och köpte mat till mig och Moa. Sen så åkte vi ju vidare. När vi kom fram så åt vi och sen ett litet tag efter sprang vi en stund, som jag skrev förut. Sen så har vi badat och gjort det vi brukar göra typ. Iaf så är vi hemma hos mig nu för imorgon ska vi till...? Hahha skriver om det snart. Moa ska iaf sova här.
- 2 bilder från idag

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback