The day

Tjenare!
Dagen har varit chill. Moa och jag tog somsakt bussen in till centrum och sen så gick vi till mc donalds. Där så väntade vi på killarna och sen så åt vi ju såklart när de hade kommit. När vi hade ätit klart så gick vi och kollade på några som hade träning. Men efter inte så lång tid så behövde killarna gå hem för att de skulle byta om till deras träning. Då gick jag och Moa in till centrum igen och köpte glass på ben & jerrys. Vid halv 6 eller något så tog vi bussen hem igen. Vi hoppade av vid busshållsplatsen vid min mormor och morfar. För de passar mina kusiners hund i några dagar. Så då gick vi ut med den och gick förbi Moas hus så gick hon hem. Men jag fortsatte att gå med henne, Axa heter hon. Så mötte jag upp min kusin (inte de som har hunden) och hennes kompis som också hade en hund. Så gick vi ner till vatnnet och Axa badade lite. Sen så började det att regna så jag lämnade Axa hos mormor och morfar igen. Efter en stund kom mamam och hämtade mig där och nu så är jag hemma och ska titta på tv strax.
- Axa för ett tag sen, söt va?



Kommentarer
Från: Anonym

GUUUUUUUDD VAAA SÖÖÖÖT <3

2012-08-11 @ 12:26:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

The day

Tjenare!
Dagen har varit chill. Moa och jag tog somsakt bussen in till centrum och sen så gick vi till mc donalds. Där så väntade vi på killarna och sen så åt vi ju såklart när de hade kommit. När vi hade ätit klart så gick vi och kollade på några som hade träning. Men efter inte så lång tid så behövde killarna gå hem för att de skulle byta om till deras träning. Då gick jag och Moa in till centrum igen och köpte glass på ben & jerrys. Vid halv 6 eller något så tog vi bussen hem igen. Vi hoppade av vid busshållsplatsen vid min mormor och morfar. För de passar mina kusiners hund i några dagar. Så då gick vi ut med den och gick förbi Moas hus så gick hon hem. Men jag fortsatte att gå med henne, Axa heter hon. Så mötte jag upp min kusin (inte de som har hunden) och hennes kompis som också hade en hund. Så gick vi ner till vatnnet och Axa badade lite. Sen så började det att regna så jag lämnade Axa hos mormor och morfar igen. Efter en stund kom mamam och hämtade mig där och nu så är jag hemma och ska titta på tv strax.
- Axa för ett tag sen, söt va?



Kommentarer
Från: Anonym

GUUUUUUUDD VAAA SÖÖÖÖT <3

2012-08-11 @ 12:26:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback