Träffade Marcelo på Ung! :D

Hej!
Det har varit en as najs dag på ung. Var där till 5. Men precis när vi skulle gå så stötte vi på Marcelo (från bigbrother). Vi frågade om vi fick ta en bild och det fick vi. Iaf så ska vi kanske dit imorgon också. Nu så ska jag kolla lite på tv. Kanske bloggar sen men bror på. Juste bloggningen var ju inte på topp idag men om blogg.se appen skulle funkat så skulle min bloggning vara så hääääääär bra, hahhaah! Nej men blir as lack! Börja funka vafan!! Men jag kan ju inte göra något åt det så fine, nu är det så...


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Träffade Marcelo på Ung! :D

Hej!
Det har varit en as najs dag på ung. Var där till 5. Men precis när vi skulle gå så stötte vi på Marcelo (från bigbrother). Vi frågade om vi fick ta en bild och det fick vi. Iaf så ska vi kanske dit imorgon också. Nu så ska jag kolla lite på tv. Kanske bloggar sen men bror på. Juste bloggningen var ju inte på topp idag men om blogg.se appen skulle funkat så skulle min bloggning vara så hääääääär bra, hahhaah! Nej men blir as lack! Börja funka vafan!! Men jag kan ju inte göra något åt det så fine, nu är det så...


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback