5 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag älskar att hålla på och fixa saker i mitt rum. Jag känner mig aldrig riktigt klar. Alltid är det något som jag tycker saknas eller står på fel plats. Vissa bryr sig inte riktigt om hur ens rum ser ut, men jag vill trivas och vilja vara där. Bryr ni er om hur ert sum ser ut?
 
2. Jag kommer att shoppa igäl mig i Florida. OMG vad kul det här kommer att bli. Jag ska köpa jätte mycket kläder på Hollister, A&F, Victoria secret, Forever 21 och massor av andra ställen. Hoppas bara att pengarna räcker...
 
3. Jag tycker att det är dåligt att de har börjat med betyg från 6:an. Där jag bor så har dom börjat med att man får betyg redan från 6:an, jag vet inte om de har gjort så på andra ställen också. Men jag tycker iaf inte att det är bra alls. Jo det är bra att få veta hur man ligger till ibland förstås. Men iaf i min skola så tycker jag att dom tjatar om det för mycket. Hela tiden "tänk på betyg" och blablabla... Jag känner att dom lägger för mycket press på en som går i 6:an. De har också pratat om att de ska börja med betygen i 4:an sen. Det får dom verkligen INTE göra för mig. Har ni betyg från 6:an i er skola? Isf vad tycker ni om det?
 
4. Jag är längre än min mamma och ena storesyrra. Haha kom inte på något annat så ja nu fick ni veta det ;)
5. Jag har stort intresse för att måla naglarna. För ungefär ett år sedan så var jag hur dålig som helst på att måla naglarna. Jag kunde inte ens måla liksom en färg över hela nageln utan att det blev fult. Det blev hackigt osv. Då gav jag upp hoppet och ville inte måla naglarna själv. Efter ungefär 1 år så testade jag att måla. Då gick det hur enkelt som helst. Jag kan måla nästan lika bra med vänster hand som med höger. Det bara kom av sig själv. Så ni som läser detta och tycker att det är svårt att måla naglarna, vänta bara en period och testa sen igen och se om det går bättre då. Det kanske inte funkar för alla men för mig gick det iaf.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

5 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag älskar att hålla på och fixa saker i mitt rum. Jag känner mig aldrig riktigt klar. Alltid är det något som jag tycker saknas eller står på fel plats. Vissa bryr sig inte riktigt om hur ens rum ser ut, men jag vill trivas och vilja vara där. Bryr ni er om hur ert sum ser ut?
 
2. Jag kommer att shoppa igäl mig i Florida. OMG vad kul det här kommer att bli. Jag ska köpa jätte mycket kläder på Hollister, A&F, Victoria secret, Forever 21 och massor av andra ställen. Hoppas bara att pengarna räcker...
 
3. Jag tycker att det är dåligt att de har börjat med betyg från 6:an. Där jag bor så har dom börjat med att man får betyg redan från 6:an, jag vet inte om de har gjort så på andra ställen också. Men jag tycker iaf inte att det är bra alls. Jo det är bra att få veta hur man ligger till ibland förstås. Men iaf i min skola så tycker jag att dom tjatar om det för mycket. Hela tiden "tänk på betyg" och blablabla... Jag känner att dom lägger för mycket press på en som går i 6:an. De har också pratat om att de ska börja med betygen i 4:an sen. Det får dom verkligen INTE göra för mig. Har ni betyg från 6:an i er skola? Isf vad tycker ni om det?
 
4. Jag är längre än min mamma och ena storesyrra. Haha kom inte på något annat så ja nu fick ni veta det ;)
5. Jag har stort intresse för att måla naglarna. För ungefär ett år sedan så var jag hur dålig som helst på att måla naglarna. Jag kunde inte ens måla liksom en färg över hela nageln utan att det blev fult. Det blev hackigt osv. Då gav jag upp hoppet och ville inte måla naglarna själv. Efter ungefär 1 år så testade jag att måla. Då gick det hur enkelt som helst. Jag kan måla nästan lika bra med vänster hand som med höger. Det bara kom av sig själv. Så ni som läser detta och tycker att det är svårt att måla naglarna, vänta bara en period och testa sen igen och se om det går bättre då. Det kanske inte funkar för alla men för mig gick det iaf.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback