Badat

Hej!
Idag när jag hade ätit frukost så gick vi direkt ner till havet och badade. Fast jag orkade inte vara där så länge så vid 3 tror jag det va så gick jag och Emelie upp till lägenheten. Så nu så har jag bara suttit vid datan lite och så. Men nu så ska jag nog skölja av mig salt vattnet i duschen. Vet inte riktigt vad jag ska göra sen för det är ju söndag och då är alla affärerna stängda här och då kan man ju inte gå och shoppa :( Men det får jag väll göra imorgon kanske? Juste jag tänkte kanske beställa en design av en tjej som är jätte duktig på att göra designer. Men vem det är får ni inte veta ännu, för det är inte säkert om jag ska beställa någon ;)
- Har ingen bra bild just nu så får bli en ifrån New York, Usa 2011




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Badat

Hej!
Idag när jag hade ätit frukost så gick vi direkt ner till havet och badade. Fast jag orkade inte vara där så länge så vid 3 tror jag det va så gick jag och Emelie upp till lägenheten. Så nu så har jag bara suttit vid datan lite och så. Men nu så ska jag nog skölja av mig salt vattnet i duschen. Vet inte riktigt vad jag ska göra sen för det är ju söndag och då är alla affärerna stängda här och då kan man ju inte gå och shoppa :( Men det får jag väll göra imorgon kanske? Juste jag tänkte kanske beställa en design av en tjej som är jätte duktig på att göra designer. Men vem det är får ni inte veta ännu, för det är inte säkert om jag ska beställa någon ;)
- Har ingen bra bild just nu så får bli en ifrån New York, Usa 2011




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback