Dagen

Hejsan!

Idag så åkte jag och mamam till centrum och köpte modellböcker till mig och Moa, som vi ska ha på palnet och så. Haha vi är coola jag vet ;) Sen så har jag bara packat, laddat ner musik osv.. Klockan sju så åkte jag och min familj till min mormor och morfar och åt middag där. Vid 9 så åkte vi hem och påvägen så hämtade vi upp Moa, hon ska sova här eftersom imorgon så ska vi till Nice och vi måste gå upp vid sex. Är så jävla taggad!! :D Iaf så har vi nyss spelat sims 3 och ska snart fixa i ordning oss för att aa vi ska ju upp tidigt som sagt. Vi hörs imorgon babes! Då kanske jag sitter i lägenheten i Nice? Åhh fan vad jag längtar!!! Men nu måste jag värkligen sluta skriva.
Puss och godnatt mina älsklingar!
- Bild ifrån klassresan ibörjan av 5:an (2011)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Dagen

Hejsan!

Idag så åkte jag och mamam till centrum och köpte modellböcker till mig och Moa, som vi ska ha på palnet och så. Haha vi är coola jag vet ;) Sen så har jag bara packat, laddat ner musik osv.. Klockan sju så åkte jag och min familj till min mormor och morfar och åt middag där. Vid 9 så åkte vi hem och påvägen så hämtade vi upp Moa, hon ska sova här eftersom imorgon så ska vi till Nice och vi måste gå upp vid sex. Är så jävla taggad!! :D Iaf så har vi nyss spelat sims 3 och ska snart fixa i ordning oss för att aa vi ska ju upp tidigt som sagt. Vi hörs imorgon babes! Då kanske jag sitter i lägenheten i Nice? Åhh fan vad jag längtar!!! Men nu måste jag värkligen sluta skriva.
Puss och godnatt mina älsklingar!
- Bild ifrån klassresan ibörjan av 5:an (2011)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback