Dagen, ansiktsmask mm..

Hej!
Idag efter jag hade ätit frukost och fixat mig så åkte jag, mamma och Emelie (min ena syrra) och shoppade lite. Då hittade jag ett par shorts som jag köpte. Sen så åkte vi hem och åt lunch. Det var lite måln idag så vi gick inte ner till stranden utan vi åkte iväg till ett stort shoppingcentrum som heter Cap 3000. Vill ni veta vad jag köpte där? Iaf nu så sitter vi och kollar på film och har ansiktsmask och myser lite. Det är får bli sista inlägget för ikväll. Godnatt alla underbara som läser min blogg!
- Ansiktsmasken som jag andvänder, bjuder på bilden på mig hahhaah mobbad..


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Dagen, ansiktsmask mm..

Hej!
Idag efter jag hade ätit frukost och fixat mig så åkte jag, mamma och Emelie (min ena syrra) och shoppade lite. Då hittade jag ett par shorts som jag köpte. Sen så åkte vi hem och åt lunch. Det var lite måln idag så vi gick inte ner till stranden utan vi åkte iväg till ett stort shoppingcentrum som heter Cap 3000. Vill ni veta vad jag köpte där? Iaf nu så sitter vi och kollar på film och har ansiktsmask och myser lite. Det är får bli sista inlägget för ikväll. Godnatt alla underbara som läser min blogg!
- Ansiktsmasken som jag andvänder, bjuder på bilden på mig hahhaah mobbad..


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback