Dagen

Hej!

Dagen började med att Denise frågade mig om jag kunde följa med henne till hollister. Jag sa ju ja såklart, så då fixade jag mig och sånt och mötte henne vid busshållplatsen. Men jag köpte inget för jag vill spara pengar till Frankrike och sånt. Men jag var as nära på att köpa ett jätte fint linne, men jag stod emot.. Stolt cheey! Haha men iaf så skulle Denise se på bio sen och då så åkte jag hem och frågade Elin om vi kunde åka och bada. När vi var på stranden så vågade vi typ inte hoppa i, för att Elin var rädd för fiskar och jag för hajar. Men hajar finns ju inte i Sverige men iaf.. Men till slut kom vi i! När vi hade badat klart så åkte vi hem till mig och hoppade studsmatta och sånt typ hela tiden. Iaf så har jag precis duschat och nu ska jag slappa lite framför tvn med familjen.
Puss!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Dagen

Hej!

Dagen började med att Denise frågade mig om jag kunde följa med henne till hollister. Jag sa ju ja såklart, så då fixade jag mig och sånt och mötte henne vid busshållplatsen. Men jag köpte inget för jag vill spara pengar till Frankrike och sånt. Men jag var as nära på att köpa ett jätte fint linne, men jag stod emot.. Stolt cheey! Haha men iaf så skulle Denise se på bio sen och då så åkte jag hem och frågade Elin om vi kunde åka och bada. När vi var på stranden så vågade vi typ inte hoppa i, för att Elin var rädd för fiskar och jag för hajar. Men hajar finns ju inte i Sverige men iaf.. Men till slut kom vi i! När vi hade badat klart så åkte vi hem till mig och hoppade studsmatta och sånt typ hela tiden. Iaf så har jag precis duschat och nu ska jag slappa lite framför tvn med familjen.
Puss!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback