Godmorgon darlings

Godmorgon darlings!

Idag så vaknade jag klockan halv 11. Eftersom vi ska till Nice imorgon så gick jag upp lite tidigare en vad jag kanske brukar. Asså jag gick upp tidigare för att jag ska kunna sommna i tid ikväll för att vi ska gå upp sex på morgonen om inte tidigare.. Iaf så ska jag äta frukost snart och sen fixa lite små saker som jag ska ha med till Nice. Jag har packat alla kläder och så men inte det sista liksom.
Föresten.. Jag kanske kommer att göra några tidsinställda inlägg som kommer att komma upp då och då under de två veckorna jag är borta. Jag kommer defenitift också blogga vanligt när jag är där. Men det kommer inte att bli så himla mycket bloggning. Jag ska försöka att blogga minst en gång per dag. Men ibland kanske inget och ibnland kanske fler..Aaa ni fattar vad jag menar. Vad vill ni att jag ska göra för tidsinställda inlägg? Ska jag göra något tips, insperation eller något annat? Det är bara att tipsa på, haha! Bloggar senare darlings!
- Kanske lite konstig bild, men är den ändå lite cool på något sätt, vad tycker ni?



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Godmorgon darlings

Godmorgon darlings!

Idag så vaknade jag klockan halv 11. Eftersom vi ska till Nice imorgon så gick jag upp lite tidigare en vad jag kanske brukar. Asså jag gick upp tidigare för att jag ska kunna sommna i tid ikväll för att vi ska gå upp sex på morgonen om inte tidigare.. Iaf så ska jag äta frukost snart och sen fixa lite små saker som jag ska ha med till Nice. Jag har packat alla kläder och så men inte det sista liksom.
Föresten.. Jag kanske kommer att göra några tidsinställda inlägg som kommer att komma upp då och då under de två veckorna jag är borta. Jag kommer defenitift också blogga vanligt när jag är där. Men det kommer inte att bli så himla mycket bloggning. Jag ska försöka att blogga minst en gång per dag. Men ibland kanske inget och ibnland kanske fler..Aaa ni fattar vad jag menar. Vad vill ni att jag ska göra för tidsinställda inlägg? Ska jag göra något tips, insperation eller något annat? Det är bara att tipsa på, haha! Bloggar senare darlings!
- Kanske lite konstig bild, men är den ändå lite cool på något sätt, vad tycker ni?



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback