Hemma dag

Hej!
Idag så blir det nog en tråkig hemma dag. Jag har lite ont i huvudet och sånt. Men jag har iaf inte fixat mina naglar ännu, men det fixar jag nog lite senare. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska måla. Någon som har något bra tips? Vill att det inte bara ska vara något enkelt utan lite svårt/coolt. Har ganska mycket nagellack, både tjocka och smala penslar. Så jag kan göra lite vad som helst om jag bara vet vad.. Så SNÄLLA ge mig insperiation/tips!
Älskar er, puss!
- Bild från igår



Kommentarer
Från: Mamma

Fin bild 💗

2012-07-05 @ 18:16:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Hemma dag

Hej!
Idag så blir det nog en tråkig hemma dag. Jag har lite ont i huvudet och sånt. Men jag har iaf inte fixat mina naglar ännu, men det fixar jag nog lite senare. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska måla. Någon som har något bra tips? Vill att det inte bara ska vara något enkelt utan lite svårt/coolt. Har ganska mycket nagellack, både tjocka och smala penslar. Så jag kan göra lite vad som helst om jag bara vet vad.. Så SNÄLLA ge mig insperiation/tips!
Älskar er, puss!
- Bild från igår



Kommentarer
Från: Mamma

Fin bild 💗

2012-07-05 @ 18:16:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback