Kvällen och onödig fakta eller vad jag ska kalla det?

Hejsan svejsan! (haha vilken tönt jag är, jag vet)
Ahhh nu blev det jobbigt hur jag skulle börja, så vi börjar om..
Hej!
Nyss har jag ätit lite efterrätt här hemma och innan det åt jag ju såklart middag. Nu så ska jag bara skriva klart det här inlägget och sen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag vill nog ta en loten promenad. Men de andra vill typ bara vara hemma? Jag orkar värkligen inte vara hemma, liksom det är as varmt i lägenheten så att man blir på dåligt humör och allt. Orkar bara inte. De flesta tyker nog jag är konstig för det brukar ju vara så att man inte orkar gå ut, men för mig är det tvärt om. Iaf så ska min mamma massera mig lite nu och göra en fläta på mig så får jag se hur det blir sen.
Något som inte alls har till saken att göra så tänkte jag sluta med att skriva typ "puss" och sånt i slutet av inlägget. Det kändes liksom lite töntigt eller vad man ska säga. Men iaf så kändes det konstigt att bara sluta att skriva det så ville bara berätta det. Iaf det här var väll en väldigt ONÖDIG FAKTA! hahaha känner bara att jag måste skriva det en sista gång (kanske skriver det ibland) men här kommer det..
..PUSS!

OBS! VÄRSTA TÖNT INLÄGGET JAG VET MEN VISSTE INTE HUR JAG SKULLE SKRIVA DET ANNARS... ;)

- No picture now..

Kommentarer
Från: Vendela

sv: Ja det kan vi ha! Saknar dig mer bästavän!<3

2012-07-27 @ 22:08:16
Blogg: http://vendelaastrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Kvällen och onödig fakta eller vad jag ska kalla det?

Hejsan svejsan! (haha vilken tönt jag är, jag vet)
Ahhh nu blev det jobbigt hur jag skulle börja, så vi börjar om..
Hej!
Nyss har jag ätit lite efterrätt här hemma och innan det åt jag ju såklart middag. Nu så ska jag bara skriva klart det här inlägget och sen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag vill nog ta en loten promenad. Men de andra vill typ bara vara hemma? Jag orkar värkligen inte vara hemma, liksom det är as varmt i lägenheten så att man blir på dåligt humör och allt. Orkar bara inte. De flesta tyker nog jag är konstig för det brukar ju vara så att man inte orkar gå ut, men för mig är det tvärt om. Iaf så ska min mamma massera mig lite nu och göra en fläta på mig så får jag se hur det blir sen.
Något som inte alls har till saken att göra så tänkte jag sluta med att skriva typ "puss" och sånt i slutet av inlägget. Det kändes liksom lite töntigt eller vad man ska säga. Men iaf så kändes det konstigt att bara sluta att skriva det så ville bara berätta det. Iaf det här var väll en väldigt ONÖDIG FAKTA! hahaha känner bara att jag måste skriva det en sista gång (kanske skriver det ibland) men här kommer det..
..PUSS!

OBS! VÄRSTA TÖNT INLÄGGET JAG VET MEN VISSTE INTE HUR JAG SKULLE SKRIVA DET ANNARS... ;)

- No picture now..

Kommentarer
Från: Vendela

sv: Ja det kan vi ha! Saknar dig mer bästavän!<3

2012-07-27 @ 22:08:16
Blogg: http://vendelaastrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback