Kvällen osv..

Hej!
Som jag skrev förut så åt jag, mamma och pappa lunch ute i gamla stan och sen så gick vi och badade lite (skrev att vi skulle kolla i affärer, men det blev bad istället). Vi badade bara en liten stund för sen så behövde jag fixa i ordning mig för att vi skulle gå ut och äta på kvällen med mina syrrors kompisar och deras pappa. Jag tog en Mozzarella sallad och till efterrätt blev det Creme brulee. Vi kom hem för ungefär en halvtimma sen, och nu ska jag bara kolla lite på tv och sen ska jag nog göra mig i ordning för att sova. Är ganska trött. Som ni kanske har sett så la jag nyss upp kvällens outfit bilder, annars så ser ni nog det strax ;)
Puss & godnatt!
- Haha ful bild på mig, men såhär ser iaf min mamma och mina syrror ut



Kommentarer
Från: Margareta Björkman

Så fina ni är alla fyra. Så trevligt att du berättar lite hur ni har det.

Kram från Farmor

2012-07-28 @ 22:09:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Kvällen osv..

Hej!
Som jag skrev förut så åt jag, mamma och pappa lunch ute i gamla stan och sen så gick vi och badade lite (skrev att vi skulle kolla i affärer, men det blev bad istället). Vi badade bara en liten stund för sen så behövde jag fixa i ordning mig för att vi skulle gå ut och äta på kvällen med mina syrrors kompisar och deras pappa. Jag tog en Mozzarella sallad och till efterrätt blev det Creme brulee. Vi kom hem för ungefär en halvtimma sen, och nu ska jag bara kolla lite på tv och sen ska jag nog göra mig i ordning för att sova. Är ganska trött. Som ni kanske har sett så la jag nyss upp kvällens outfit bilder, annars så ser ni nog det strax ;)
Puss & godnatt!
- Haha ful bild på mig, men såhär ser iaf min mamma och mina syrror ut



Kommentarer
Från: Margareta Björkman

Så fina ni är alla fyra. Så trevligt att du berättar lite hur ni har det.

Kram från Farmor

2012-07-28 @ 22:09:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback