Morgonen

Godmorgon sötisar!

Idag så vaknade jag klockan 11, då gick jag upp och åt frukost. Sen så har jag inte gjort så mycket. Förutom att nu blogga då. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men iaf så ska jag fixa mina naglar lite. Vill ni se resultatet sen när dom är klara? Föresten så kommer jag att svara på frågestunden idag eller imorgon. Iaf så snabbt jag kan. Så om det är något mer ni undrar nu så får ni ta och passa på att fråga det! Klicka hääääääääär för att komma till frågestunden. Bloggar mer sen!
Puss.
- Bild från när jag var i USA 2011



Kommentarer
Från: Mamma

Finaste bästa tjejerna i världen!

2012-07-05 @ 18:18:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Morgonen

Godmorgon sötisar!

Idag så vaknade jag klockan 11, då gick jag upp och åt frukost. Sen så har jag inte gjort så mycket. Förutom att nu blogga då. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men iaf så ska jag fixa mina naglar lite. Vill ni se resultatet sen när dom är klara? Föresten så kommer jag att svara på frågestunden idag eller imorgon. Iaf så snabbt jag kan. Så om det är något mer ni undrar nu så får ni ta och passa på att fråga det! Klicka hääääääääär för att komma till frågestunden. Bloggar mer sen!
Puss.
- Bild från när jag var i USA 2011



Kommentarer
Från: Mamma

Finaste bästa tjejerna i världen!

2012-07-05 @ 18:18:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback