Morgonen och lite annat

Heeej!

Idag så vaknade jag och Denise av att vi hade ställt klockan på 8, om ni undrar varför så tidigt så var det för att hon skulle till Grönan. Men vi gick inte upp då utan vi sommnade om till halv 9. Då gick vi iaf upp och åt lite frukost och så. När hon var klar och hade åkt så åt jag lite till frukost och satt och kolla på tv. Jag var så trött för att jag gick up så tidigt, så jag sommnade...Zzz... Men nu har jag vaknat igen och ska strax fixa mig lite. För jag och mamma ska åka och köpa ett nagellack till mig som är as coolt, ni får se sen.
Iaf om ni undrar varför jag har bytt design igen så är den också bara typ tillfällig. Jag kommer att hålla på så här tills jag är nöjd. Min kompis har nämligen photoshop som vi ska fixa i sen. Antingen idag eller iaf så fort som möjligt! Kommer att skriva ett inlägg så ni vet när den är riktigt klar!
Puss bloggar senare!
- Bild från vägen i USA



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Morgonen och lite annat

Heeej!

Idag så vaknade jag och Denise av att vi hade ställt klockan på 8, om ni undrar varför så tidigt så var det för att hon skulle till Grönan. Men vi gick inte upp då utan vi sommnade om till halv 9. Då gick vi iaf upp och åt lite frukost och så. När hon var klar och hade åkt så åt jag lite till frukost och satt och kolla på tv. Jag var så trött för att jag gick up så tidigt, så jag sommnade...Zzz... Men nu har jag vaknat igen och ska strax fixa mig lite. För jag och mamma ska åka och köpa ett nagellack till mig som är as coolt, ni får se sen.
Iaf om ni undrar varför jag har bytt design igen så är den också bara typ tillfällig. Jag kommer att hålla på så här tills jag är nöjd. Min kompis har nämligen photoshop som vi ska fixa i sen. Antingen idag eller iaf så fort som möjligt! Kommer att skriva ett inlägg så ni vet när den är riktigt klar!
Puss bloggar senare!
- Bild från vägen i USA



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback