Morgonen

Godmorgon!

Idag så vaknade jag.. Aa gissa vilken tid? Haha halv 11 som vanligt. Jag ställer inte ens klockan på det men jag känner typ på mig att den är det ;) Men iaf så har jag ätit frukost, fixat mig och sånt. Jag var ute och hoppade studsmatta nyss också. Det är as varmt ute idag. Äntligen sommar! Strax lägger jag ut någon dagens outfit bild. Måste bara ta någon först. Iaf så ska jag vara barn´vakt idag. Det ska bli kul! Fast det är mina syrror som brukar vara det som extra jobb liksom. Men jag har följt med någon gång. Men det roliga är att min mamma jobbar ju på dagis och det är hennes dagisbarn som de passar. Skriver senare. Titta snart in på bloggen för då kommer det ut en outfit bild!
Kraaaaaaaam!
- Bilder på barnen som vi ska passa (Ni får vända på bilderna själva)




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Morgonen

Godmorgon!

Idag så vaknade jag.. Aa gissa vilken tid? Haha halv 11 som vanligt. Jag ställer inte ens klockan på det men jag känner typ på mig att den är det ;) Men iaf så har jag ätit frukost, fixat mig och sånt. Jag var ute och hoppade studsmatta nyss också. Det är as varmt ute idag. Äntligen sommar! Strax lägger jag ut någon dagens outfit bild. Måste bara ta någon först. Iaf så ska jag vara barn´vakt idag. Det ska bli kul! Fast det är mina syrror som brukar vara det som extra jobb liksom. Men jag har följt med någon gång. Men det roliga är att min mamma jobbar ju på dagis och det är hennes dagisbarn som de passar. Skriver senare. Titta snart in på bloggen för då kommer det ut en outfit bild!
Kraaaaaaaam!
- Bilder på barnen som vi ska passa (Ni får vända på bilderna själva)




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback