Nagellacken

Hej!

Nagellacken jag köpte var ett magnetnagellack och sen ett regnbågsnagellack. Jag har precis testat magnetnagellacket men tyvär så funkade det inte. Det är en jätte fin färg men det blir inte som det skulle bli. Jag köpte av märket Depend för 49 kr, men eftersom det inte funkade så ska jag köpa ett av IsaDora. Hoppas att det blir bättre! Men nagellacket var ju ändå fint i sig, så det kommer jag ändå att andvända :) Regnbågsnagellacket får ni se hur det ser ut när jag har fixat det på naglarna. Det kommer nog upp nästa vecka. Så håll utskik..
- Så här blev mina magnetnaglar (världens semsta bild, men den får duga)



- Såhär ska det se ut





Kommentarer
Från: Anonym

Synd att det inte funkade, men det var jätte fint ändå! :)

2012-07-13 @ 20:30:56
Från: Lovisa

Jag tyckte att de var fina ändå :D

2012-07-13 @ 20:31:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Nagellacken

Hej!

Nagellacken jag köpte var ett magnetnagellack och sen ett regnbågsnagellack. Jag har precis testat magnetnagellacket men tyvär så funkade det inte. Det är en jätte fin färg men det blir inte som det skulle bli. Jag köpte av märket Depend för 49 kr, men eftersom det inte funkade så ska jag köpa ett av IsaDora. Hoppas att det blir bättre! Men nagellacket var ju ändå fint i sig, så det kommer jag ändå att andvända :) Regnbågsnagellacket får ni se hur det ser ut när jag har fixat det på naglarna. Det kommer nog upp nästa vecka. Så håll utskik..
- Så här blev mina magnetnaglar (världens semsta bild, men den får duga)



- Såhär ska det se ut





Kommentarer
Från: Anonym

Synd att det inte funkade, men det var jätte fint ändå! :)

2012-07-13 @ 20:30:56
Från: Lovisa

Jag tyckte att de var fina ändå :D

2012-07-13 @ 20:31:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback